Kursus i videregående superoffice

Vil du kontaktes?
- Udfyld formularen og tryk på den grønne knap Du får svar senest Mandag kl. 9.00
Dette får du på vores kurser:
  • 12 års erfaring.
  • Kurset afholdt i din virksomhed
  • Konkret hjælp til bedre arbejdsrutiner
  • Nærvær og fleksibilitet


Navn:


E-mail:


Spørgsmål om kursus:











Denne kursusbeskrivelse skal blot betragtes som inspiration.

Dit kursus vil blive bygget efter din afdelings konkrete behov. For din afdeling betyder det, at deltageren får netop den viden, der er vigtig for at kunne gøre hverdagen endnu nemmere.
Hvordan hjælper dette superoffice kursus dig og dine kolleger:

Dette videregående kursus er en overbygning til SuperOffice grundkurset. På kurset lærer du at oprette udvalg til at skabe overblik over kontakter, kontakt personer og andre nødvendige data. Du lærer tillige at benytte udvalg i marketingsmæssig sammenhæng. På kurset lærer du at benytte den indbyggede rapporteringsfunktion og at oprette egne firma specifikke skabeloner basseret på programmerne Excel og Word. Du vil tillige lære at benytte projektfunktionen i SuperOffice.



Har du brug for et administrator kursus istedet, så klik her
Hovedindhold på superoffice kurset er: Klik her for printvenlig udgave


           Brug af og udskrivning af rapporter

           Oprettelse af udvalg
              - skabe overblik
              - til marketings kampagner

           Arbejde med projekter

           Oprettelse og redigering af skabeloner

           Deltagernes egne spørgsmål


Kursets varighed:



Dette kursus er et 1 dages kursus, fra 9:00 til 16:00. Ved specielle ønsker kan kurset variere fra 1-3 dage. Kan evt. kombineres med Workshops ved konkrete projekter.


Links til øvrige kurser inden for området:



Excel kursus
PowerPoint kursus


Outlook Business Contact Manager
MS Visio kursus

se flere SuperOffice kurser


Find os på G+ IT kurser Tlf: 70 238 237 - salg@officekonsulenterne.dk